Påskbrev till Hofors OK:s medlemmar

2024-03-20 i Allmänt

Hej!

Nu är våren här och vi i styrelsen har arbetat med vårens träningar och årets Naturpass.
Veckoträningarna kommer att göras i samarbete med Storvik IF -Orientering med start 7 maj. Vi kommer att lägga banorna till 14 och 28 maj i Hofors skogar. Vi återkommer så snart vi kan med samtliga startplatser.

Årets Naturpass kommer att säljas från början av maj fram till mitten av september på Sparköp centrum.

Visst är det här något att se fram emot!?
Men tyvärr har vi några blixtnedslag på väg in i Hofors OK:s verksamhet.
På årsmötet beslutades att styrelsen får till uppgift att undersöka möjligheterna till fortsatt verksamhet och i värsta fall förbereda
för en nedläggning.
Vi behöver bli flera aktiva inom föreningens administration för att kunna fortsätta bedriva orientering i Hofors. Hittills har ingen visat intresse för att vara med i framtidens Hofors OK.
Är du en som vill vara med att fortsätta ordna orientering i Hofors hör av dig till Kent 0705127461 e
ller mig 0721905228.

Vi har inte gett upp hoppet än om en fortsättning så därför bifogas fakturan på medlemsavgiften för 2024.
Glöm inte bort att vi reducerar tävlingsavgifter och att medlemskapet ger en försäkring som gäller under våra
arrangemang/träningar.

Med önskan om en Glad påsk till er

Marjaana Daniels